کفپوش مدارس چگونه بخریم
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

 

پوشش کف در مدارس: امکانات با یک نگاه
پوشش کف در مدرسه tarkett
آیا اطمینان از اینکه روانسازی و دکوراسیون مدرسه شما به صورت روان انجام شود ، مسئولیت شماست؟ و بنابراین یک محیط امن تر و پایدارتر و همچنین یک مکان دلپذیر و زیبا برای اقامت برای همه دانشجویان و کارمندان ایجاد می کنید؟ پس احتمالاً در مورد گزینه های پوشش کف در مدرسه کنجکاو هستید.

کف مدارس باید این شرایط را داشته باشد
شما طبقه مدرسه را صرفاً بر اساس رنگ انتخاب نمی کنید. چند معیار مهم دیگر نیز باید در نظر گرفته شود.

در وهله اول ، البته دوام و مقاومت. مردم این مسئله را از گذشته می دانستند ، به همین دلیل در کلاس های قدیمی همیشه کاشی و سرامیک های جامد وجود دارد. امروزه ما ترجیح می دهیم مواد نرم با مقاومت بالا مانند وینیل را انتخاب کنیم ، زیرا آنها ایمن تر هستند و به آکوستیک دلپذیر کمک می کنند. به عنوان مثال ، اینها همچنین دو مورد مهم در هنگام انتخاب کفپوش مدرسه هستند. بهداشت و سهولت نگهداری را اضافه کنید و می دانید که چگونه کف های مناسب را انتخاب کنید!

پوشش کف در مدارس: گزینه ها
کف وینیل و کاشی وینیل
در سالهای اخیر ، شما مشاهده می کنید که کفپوشهای پی وی سی یا وینیل اغلب در مدارس ظاهر می شوند. کف وینیل برای استفاده حرفه ای ، حتی در راهروهای مدرسه شما که روزانه صدها کودک فعال از آنجا عبور می کنند ، به یک لایه سایشی PVC مجهز شده است که در برابر ضربه و سایش مقاومت می کند. وینیل همچنین صدای محیط را کاهش می دهد ، که یک لوکس غیر ضروری در یک مدرسه ابتدایی یا متوسطه نیست.

 

طبقه مدارس tarkett
همچنین می توانید در مناطق خاص کاشی یا نوارهای وینیل را انتخاب کنید. نصب آسان ، تعویض آسان و در طرح های زیبا موجود است - بنابراین می توانید کاشی ها را به راحتی و در یک مجموعه منحصر به فرد ترکیب کنید. ایده آل برای فضاهای مشترک ، مانند کافه تریا!

مشمع کف اتاق
جایگزینی برای مراقبت از کفپوش های وینیل که اغلب در مدارس نیز استفاده می شود مشمع کف اتاق است. در سال 2017 مشمع کف اتاق به همان اندازه ماده وینیل جامد است. همچنین به جذب و نرم شدن صدا کمک می کند.

کف پوش لمینیت
غافلگیر شدن؟ در یک محیط مدرسه ممکن است بلافاصله به فکر ورقه ورقه نباشید ، اما یک کفپوش چوبی با یک لایه محافظ بالا در یک مدرسه یک گزینه است. اطمینان حاصل کنید که کف لمینت با مقاومت بسیار بالا نصب شده اید!

فرش
حتی فرش هم در مدرسه یک گزینه است. همانطور که فرش های دیوار به دیوار جاذب صدا اغلب در ادارات انتخاب می شوند ، اتاق های خاصی از مدرسه نیز از این انتخاب بهره مند می شوند.

طبقات سالم برای مدرسه

تارکت می داند که سلامتی یک موضوع اساسی در آموزش است. با استفاده از طبقات ما می توانید از داشتن مواد ایمن ، سالم و پایدار مطمئن باشید. چندین طبقه از مواد بازیافتی تشکیل شده است. حتماً کفهای بدون فتالات و سایر ترکیبات آلی فرار را بخواهید!

آیا شما علاقمندید؟ سپس طیف وسیعی از کف های مشمع کف اتاق را در سایت Tarkett ما کشف کنید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: